Wednesday 5 June 2013

My BFF E-day :)

Share it Please
Dah lama rasanye tak berkarya.. hohohohoho.. kemain kann... kebelakangan ni tak da mood nak bercerita sangat, plus tak ada apa pun yang menarik untuk diceritakan huhu.. so maknanye hari ni ada la kan?? heee.. menarik la jugak sebab nak cerita pasal engagement day kawan baik aku masa zaman hingusan lagi.. dah bosa dah kawan.. dah boleh jadi bini orang dah.. kikiki.. entry pasal kawan baik ni ada aku tulis kat sini.. kalau tgk gambar kat dalam entry tu, nampak la budak hingusan nyer hehehe..

Tanggal 1 june 2013, selamat dah kawan aku ni jadi tunangan kepada Ariff Farril Anuar.. kemain nama bakal laki dia pun aku ingat kan.. ahahahahaha.. jangan salah sangka.. mak tak da skandal dengan dia okey.. no..no..no.. 

Ikut perancangan majlis nikah n sanding pada bulan 12.. and disebabkan ini jugak pada bulan 12 aku diarahkan perintah berkurung tak leh kemana-mana.. uwaaaaaaaaaaa!! ini tidak adil.. tidak adil.. tidak adil... sob.. sob..sob.. hancus cite-cite mak nak berada dipuncak Gunung Kinabalu pada 11.12.13.. Nasib kawan punye pasal kan.. redha jer lah.. aku kahwin nanti ko tak da siap ko.. aku campak anak ko dalam gaung.. kekekeke... 

Rasanya itu jerlah nak cerita.. ambik mood sebelum aku nak menulis review paper T T.. next entry aku tak tau la kurun ke berapa lakkan sbb tengah busy skang ni.. busy sangattttt -_-''.. Alrite.. itu sahaja.. Sekian, terima kasih :)


 

untuk kawan aku..

" Semoga kebahagiaan itu selalu milik kamu..InsyaAllah.. "

Assalammualaikum...

Followers

Busuk!