Wednesday 27 March 2013

Ber'sunset' di Pantai Minyak Beku

Share it Please
Dah pukul 11.34 malam dan aku masih belum mandi -_-''.. aku bukannya nak cerita tentang aku tak mandi lagi.. sungguh busuk entry aku kalau mcm tu :))

Cerita dia.. sedang aku asyik kemas bilik, tiba2 housemate aku ajak g kejar sunset.. aku dilanda kebuntuaan.. Ye la, selalu yang buat keja kejar sunset ni aku je.. aku tanye la apesal tetiba ajak g tgk sunset. jiwa kacau katanya.. untungla jiwa kacau g tgk sunset.. nasib la Pantai Minyak Beku tu dlm 30 minit jer dari Parit Raja ni.. Oleh kerana dekat, selalu jugak la aku ajak housemate aku lepak sini.. tapi setakat ni baru pergi 2 kali.. selalu la sangat.. kekeke.. selalu ajak jer.. perginya tak pun.. korang kena paham structure ayat tu.. blerghhh :p

Sunset sangat kan..

Ni la tuan empunya diri yang jiwa kacau tu.. kekekeke
Balik dari ber'sunset' kat Pantai Minyak Beku tu, kitorang singgah makan kat kedai 'Mee Racun' kejap.. ala kedai yang femes msk 'Jalan-Jalan Cari Makan' tu.. korang hado?? hehe.. Tapikan, sungguh malang nasib aku.. ngidam nak makan mee racun special 1, tapi yg special semua habis.. tinggal mee racun biasa jer.. sesungguh aku seperti diracun bila budak tu kata special abes T T.. At the end aku order mee racun biasa-biasa saja.. bagi lepas tekak.. next time harus aku datang lagi nak makan yang special.. mesti korang tertanya2 special dia camna kan? aku dah delete lak gambar lama.. special dia, dia letak gear box kat mee tu.. tp gear box tu bukan lembu okey.. dia kambing.. pastu ada special 1 and special 2.. kalau 1 means letak satu ketul.. kalau 2, letak 2 ketul.. kalau korang rasa nak melahap gear box tu, mintak la special 2.. bagi aku special 1 pong dah cukup..
Cendawan goreng RM4.. cekik darah betul harga dia aku rasa.. 

Sate Ayam + kambing

Mee racun biasa

K lah.. that's all for today.. mak nak g mandi jap.. dah 11.48 malam.. kyaaaa O.O.. tau mak aku ni berdarah telinga kena beleter.. huhuhu..

Bye. Bye. Bye.

Assalammualaikum..

Followers

Busuk!