Wednesday 10 July 2013

Final FA JDT VS KELANTAN

Share it Please
Lamakan tak membebel kat sini.. Rindu sudah.. Bnyk benda nak citer tapi disebabkan aku ni so la xda luck ngan broadband.. Maka terkapai-kapai lah tanpa internet huhu.. Nak update pakai phone so tak best rasa dia.. Tp hari ni aku update jgk sebab rasa rindu sgt nak berblogging ha.. Kemain kannn.. 

Tu nampakkan tajuk kat atas tu.. Sah-sah la nak citer pasal game bola semalam.. Huhu.. Ni semua pengaruh rakan sebaya tak pasal-pasal terjebak sekali.. Untuk makluman aku ni anak jati perak ok.. Mak bapak lahir perak even aku pun lahir perak tp lama dah bermastautin kat KL.. Pendek kata kalau orang tanye aku asal mana, aku akan ckp aku org perak.. Pastu mesti orang tanye pulakkan perak kat ane.. Aku ckp la bagan serai.. Pastu klau jumpa org yg peramah sgt ni mesti tanye memacamkn nama tempat kat perak tu.. Aku sengih jer yg mampu pastu aku ckp la.. Sy nama je asal perak tp dah lama dok KL.. Pastu org tu pandang aku mcm nak telan jer.. Kakakaka.. Ckp jerlah dok KL senang citerkan.. Panjang pulak citer dia.. Hahaha.. Nampak tak aku bangga bawak nama anak perak tu.. Nampak? Nampak?.. 

Aku kalau dh dapat mood nak membebel meleret jadi dia.. Cerita dia camni je sebenarnye.. Aku sebagai penyokong terjun JDT xpasal-pasal join kelab penyokong bola sepak UTHM.. Semangat dia nak tengok game punye pasalkan.. Awal-awal ni not much nak citer so tgk gambar dulu k..

Muke ceria jer masa game belom start.. Dalam bas time ni.. Kitorang gerak kul 10am dari batu pahat.. Before tu breakfast siap2 sbb confirm RnR penuh.. Sampai tol Sg. Besi jalan dh start jem.. Tu pun baru pukul 2.. Kalau lewat tak tau la jem macam mana gaya ntah..

Nampak semangat dia canne? Panas dia kemain huhuhu.. Kitorang masuk ikut gate untuk supporter kelantan.. No wonder penuh dengan supporter mereka sahaja..


Sempat lagi.. Some of their supporter really sporting.. But most of them.. Hurmmm..

Kemain kan.. Game Selangor n Perak pun aku tak pernah gi tau.. 



Bahang-bahang game dah nak start.. 2-2 side penuh dgn supporter team masing-masing.. Game start sharp at 9pm.. Nak ulas pasal game? Aku yg tak reti tgk sgt ni ulas ikut mata kasar and pendapat aku jerlah.. Yang lain xpayah nak tacing okeyh.. For me, kelantan mmg deserved to win.. Game diaorg terbaik.. Kawalan bola, team work, strategy.. Mmg terbaik.. Compare to JDT player.. Mmg aku rasa aku nak turun padang je ganti disorg.. Ahahaha.. Macam hebat gaye.. Sepak bola pun kelaut.. Wuwuwu.. But seriously.. Diaorg main teruk gila.. Klau aku ni tak reti tengok bola sgt pun, but it is enough dgn komen budak2 lelaki kat blakang aku tu.. Tapi walauape pun.. Supporter JDT terbaik.. Bagi sokongan hingga keakhirnya walaupun tau kalah game tu.. And aku suke semangat diaorang.. Ada kebarangkalian aku tgk game JDT lagi just utk join disorsn chanting.. Heee..

Okey.. Itu jer kot aku nak update pasal game tu..btw, sampai umah kul 5 pagi tadi.. So keje aku tidur jer hari ni.. Huhu.. Aku ada bnyk nak citer pasal trip g Bali hari tu.. Bile ntah.. Tunggu mood nanti.. Till then.. Bye.. Bye.. Bye..

Assalammualaikum..

Followers

Busuk!