Thursday 11 February 2016

Idea dulang hantaran

Share it Please




Just nak update ringkas bout idea untuk dulang hantaran.. been thinking bout this for awhile.. tengah nak fikir colour apa untuk tema hantaran.. yang ada dalam kepala ni baby blue and purple.. cam manakah rupa?? and yeah concept.. nak buat concept modern yang sangat popular kat Singapore.. ringkas but very nice and modern.. nak buat sendiri pun senang sebab tak renyah and using very minimal material.. aku sharekan dengan korang k..

white theme.. suci sangatkan..

Merah and putih.. item dia lebih kurang item aku.. so boleh consider arrangement macam ni.. 
Justtt love this colour combination.. baby blue and red? tak kisah tapi cantikkan... ok aku akan consider combination ni jugak :))
Combination colour ni pun cantik jugakkan.. very classic.. macam nak jugak -.-''
 might consider this also.. sweet sangat combination baby blue dengan peach and pink.. dah mana satu nih.. T T.. btw untuk hantaran ni, dia guna sikit je material, just bunga and ribbon.. simple but nice kan.. macam mudah je.. macam mudah jeeee..
Nope!!
Beautiful!!

just nak tunjuk colour emerald ni nice kan.. hee

Ok itu antara contoh gubahan yang boleh dibuat panduan untk gubahan hantaran nanti.. untuk lebih banyak lagi contoh gubahan hantaran, korang boleh visit instagram: ribbonsntie, divanistaa and ola lola.. gambar-gambar tu semua aku ambil kat diaorang.. 

Actuallykan, masa tunang hari tu aku acah-acah la buat hantaran berkonsepkan gitu.. hasilnya jadi macam gambar kat bawah ni ahaha.. boleh lah kan sebab seumur hidup tak pernah menggubah.. bancuh concrete aku pandai la kikiki.. tapi kan.. betul la orang kata.. buat sendiri lagi puas hati.. tak kisah la tak cantik mana pun.. usaha dan kegigihan memerah otak mencari idea yang penting.. kannn.. kann..kannn...


till next entry :)


Followers

Busuk!