Wednesday 24 December 2014

Azam tahun baru 2015

Share it Please
Tak sangka, lagi beberapa hari je lagi dah masuk tahun baru and another year has passed.. time does not wait for anyone eh.. So.. macam mana azam tahun 2014 korang? ada yang dah tercapai? ada yang hampir-hampir tercapai? atau masih ditakuk lama? hmmm.. untuk aku... ermmm.. apa azam tahun  2014 pun aku dah lupa hahahaha.. blergh :p

Kiranya sekarang aku ni tengah fikir untuk memperbaharui dan guna pakai balik azam tahun 2014 untuk azam tahun 2015.. 

1) As PhD student

- Act like one -_- . Pemalasnya Ya Rabbi.. tak tau nak kata apa.. so next year (wonder kenapa tak mula sekarang je -_-') aku nak make sure sehari thesis writing aku mesti 500-1000 words.. Nak bangun 2-3 pagi buat kerja mengadap thesis (semoga berjaya -.-)
-Make sure at least next year, Chapter 1-5 settle
-Matlab dengan Abaqus settle
- Target for pre-viva before end of year

2) As Blogger tegar

- Update blog 2 kali seminggu mungkin.. macam aku, selalu aku suka update bila ada benda nak cerita je,. contohnya balik berjalan ke or anything yang menarik untuk dicerita kan..
- Tingkatkan traffic sebab mak nak kumpul dana ke Europe Trip mak yang tengah dalam perancangan ni.. dapat top up rm100-200 pun ok kan.. lepas la beli tiket train ke, makan ke ahaha.. so korang yang datang singgah mohon la click nuffnang eh.. hehehehe

3) As a Person 

- Azam ni sentiasa ditambah baik dan diguna pakai semula.. nak jadi insan yang lebih baik dari hari ke sehari.. of course sebagai anak, kawan dan hamba Allah swt :))
- Nak explore this world more and more and more.. 
- Nak kahwin.. keh... azam ni dah 3 tahun berturut-turut dah.. ahaha.. carikan calon please.. ehhhh... haha
- Nak kaya dunia dan akhirat!! insyaAllah  :)

Aminnnnnnnnnnnnnnnn~~~~~~

Setakat ni, ni jer azam tahun baru aku yang aku terfikir.. hmm sy sudah.. anda bagaimana?




Followers

Busuk!