Friday 12 December 2014

Big Bad Wolf 2014

Share it Please


Mengaupdate blog sambil tunggu war kat clan start.. ada sejam lagi.. mesti pelik kan war mende, clan mende... tu nanti-nanti cerita heee..

Tadi siang dengan gigihnya aku pergi Big Bad Wolf (BBW) yang sedang berlangsung dekat The Mines.. pergi hari ni alhamdulillah tak ramai orang walaupun ada jem sikit jalan kat entrance The Mines tu.. BBW ni berlansung sehingga 16 Dec ni tak silap aku dah takda closing hour jugak tak silap aku.. rasanya ini tahun ke dua kot event ni.. tapi ni aku first time baru nak pergi.. tu pun sebab Bear ajak.. hati ni terasa tak da benda pun yang nak dibeli..terasa jer la tapi.. kita tengok dan lihat kejap lagi.. hohoho

Enjoy gambar bawah ni sepanjang berada di BBW.. harga buku dia mmg superb.. dari tak da niat tak nak beli pape memang palsu la.. harga novel omputih boleh serendah Rm3.00 tahu!!






Macam ni pun aku rasa dah ramai, agak-agak macam mana la ek kalau ramai penuh sesak tu.. Tak lama pun lepak sini, kalau lagi lama kat sini mau penuh satu bakul buku aku amek huhu..

Hasil tangkapan
 Ni je yang aku beli.. tu pun ah kuarkan beberapa buah buku..total 6 buku ngan 1 play card untuk aliff.. total semuanya Rm50.00




List buku yang aku beli and harga:

Mitch Albom: For One More Day = Rm3.00
Felix J. Palma: The Map of Time = Rm5.00
Cat Patrick: Revived = Rm8.00
John Grisham: Theodore Boone: The Abduction = Rm8.00
John Grisham: The Firm: Rm8.00
Johanna Lindsey: Let Love Find You = Rm3.00
Play Card = Rm15.00
Total = Rm50.00

Berbaloikan? bagi aku berbaloi.. tapi nak baca tak tau zaman biler -_-''

Done memborong buku, makan time.. since dah lama tak makan kat Seoul Garden, makanya, melangkah ke Seoul Garden la kita.. to our surprise.. kemain harga dia!! since dah petang, so dinner set la kan.. 40++ jadi la 50++


Rm162.65 untuk 3 orang makan -_-''.. ingat lagi masa zaman belajar degree dlu.. tak sampai 40 pun lagi.. adehh.. belasah jer la sebab dah mengidam kan..



Ok done update for today.. tido time.. kepala dah ting tong.. selamat malam.. Assalammualaikum..

4 comments:

  1. Hi. The firm. Ada bli lebih x? X sempat la nk bli bbw haritu :(
    Google2 jumpa blog ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hii.. ala sorry.. saya ada 1 je ni.. ni pun belum sempat baca lagi.. sobb..

      Delete
    2. Orait. Xpe tau. Nnt saya bli kt bookxcess je. Tq tau reply :)))

      Delete

Followers

Busuk!