Monday 20 May 2013

Milo Breakfast Movement!!

Share it Please
Akhirnya.. hari ditunggu-tunggu telah tiba.. my first marathon.. katanye.. Tapi sebenarnyaaaa.... hehe.. jap lagi cerita.. Jom tengok gambar..


Sebelum memulakan perlarian, kita minum dulu.... sedappp.. apesal milo kat lori sedap tapi aku buat tak sedap pun.. manis dia sedap and lain macam.. ada tips tak nak bancuh air milo macam ni ke? ada? ada? ada?



Nombor giliran saya :)

Medal pinjam.. :D
Medal pinjam??? apakah? kenapakah?? huhuhu.. ni aku nak citer.. sebenarnya aku tak sempat nak join pun marathon ni.. Tengah-tengah jalan nak ke arah tempat berkumpul, tetiba ada orang suh kitorang jalan tepi and orang tu report first runner dah sampai.. aku dengan bear dah blur.. first runner? eh dah start ke?? lepas tu makin ramai yang berlari kat belakang kitorang.. aku dengan bear saling berpandangan.. pastu memasing gelak.. marathon sangat kan.. actually larian dah start pukul 7.. kitorang sampai kul 730.. sedang elok la orang dah abes berlari.. nak marathon apa kah?? ahahaha.. 


Jejak kasih.. terjumpa kawan adik aku.. 
Faizal Ismail
1st Place
Mamat ni dapat 1st place dengan rekod 29 minit 44 saat.. hebatkan.... hebattt.. aku 100 meter pun leh amek 15 minit kot huhu... tahniah kamu..

Cerita dia, pas penat menghabiskan masa kat pesta MILO tu, kitorang g cari pokok sebatang yg famous masuk dalam lagenda budak setan tu kan.. Alang-alang dah ada kat UPM kan.. so misi bermula dan berjaya.. 











Sekian update aku untuk marathon yg tak berapa nak marathon sgt tu.. Ada hati lagi ni  nak join marathon ni.. for next marathon kat UiTM.. kali ni nekad ok nekad.. ahaha.. we'll see :)

Assalammualaikum..

6 comments:

  1. ahahaha...
    shhhhh...bocor rahsia yg kita x lari..ahahaha
    xoxo

    ReplyDelete
  2. xpela,merasa jugak pegang medal tu..hahaha...x tawla ape tips nak bancuh milo mcm lori milo tu,rasa dia mmg tak sama dgn yg kita buat...

    ReplyDelete
  3. meriahnya.. mesti seronok dpt medal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah.. 1st time join benda macam ni.. next nak try kat uitm pulak :)

      Delete
  4. dapat medal tu kira dah jadi atlet la :)

    ReplyDelete

Followers

Busuk!