Monday 6 May 2013

PRU13 : 5 May 2013

Share it Please
Berstatus pengundi baru makes me excited.. Feeling2 bangun pagi macam bangun pagi raya.. ahahaha.. weird kan.. bila aku ckp mcm tu kat kengkawan aku, surprisingly they agreed. First time mengundi rasa nervous.. dah lah aku tak cek pun macam mana nak pangkah undi.. pandai tak pandai aku, aku fikir, kena cop dakwat tu kat kertas undi.. ahahahaha.. silly me.. ahakss.. Bila aku tanya kawan aku, oo baru la aku tau, ink tu just as an indicator yg you have already done your part on voting.. kira nak mengelakkan pengundi hantu la ni.

okey, jom tengok sekitar suasana mengundi.. Aku keluar rumah around kul 10 kot.. nak layan candy crush dulu punya pasal kan.. nyesal datang lambat sebab kena beratur panjang and panas lak tu.. wuwuwuwu...





Janjang... bukti okeyh saya dah pergi mengundi.. mesti semua orang pakat post kat FB, insta and twitter kan.. mak tak letak pong.. hehe.. Cuci dengan air jer tapi tak moh ilang.. kawan aku kata pakai sabun ilang.. yup ilang tapi kesan tepi2 kuku tak ilang.. Ada gak kwn aku yg sental camno pun takleh ilang.. nasib la yep.. moga sembahyang kita diterima Allah.. 



Last but not least.. tahniah kepada Barisan Nasional kerana menang PRU13 kali ni.. persaingan yang sengit dari opposition kan.. Belajarlah dari kesilapan, perbaiki pemerintahan.. Peluang hanya sekali sahaja.. Satu yang saya pinta, satukanlah kembali orang melayu kita kerana ada yang memerhati sambil tersenyum pada kita.. 

1 comment:

  1. sy pun 1st time mengundi..semangat mengundi punya pasal sampai beli baju baru utk g mengudi..dasyat tak?dasyat tak?...haha..smga mereka yg diberi mandat melaksanakan manifesto yg dicanang.

    ReplyDelete

Followers

Busuk!