Wednesday 8 May 2013

Swimming Class

Share it Please
Hallooo~~nampak ceria dia camne hari ni.. hee.. haruslah kita ceria sentiasa deknon baru lah aura-aura positive meresap ke dalam diri.. orang kata kalau kita selalu happy and berfikiran positive, banyak benda baik akan jadi..putera raja masuk meminang misalnya.. kakaka.. dalam mimpi jer lah kan.. -_-''

Ceritanya hari ni aku nak cerita yang aku tengah gigih usha Swimming Class.. yupp.. terimalah hakikat aku tak tau berenang sedangkan semua ahli keluarga aku tau berenang kecuali aku..wuwuwuwwu..

Aku try google kat Batu Pahat ni.. nan hado.. so saddd.. sobb..sobb.. oleh kerana tak ada, so aku buat keputusan amek jerlah class kat KL.. abes citer.. memandangkan aku pun mcm bakal balik KL aje-aje kan.. so cari kat sana jerlah.. kat KL pun susah nak cari tahu sebab banyak yg offer utk budak-budak kecik.. pastu kalau ada utk org besar lak, masalah masa sbb takda yg buat weekend.. pastu kena amek kira instructor dia jugak.. laki yg hajo? mak namooooooo... T T

At the end, aku buat keputusan amek kat UiTM Shah Alam jer.. Gedikkan.. dulu masa blajar kat sana tak nak g amek kelas.. huhu.. reason kenapa aku amek kat UiTM Shah Alam.. sbb aku tak yah menggagau cari tempat dah.. pastu fee dia pun berbaloi.. kira bagi aku murah gak la.. walaupun lepas tu aku fikir cost ulang alik dari Damansara ke Shah Alam -_-''


Kalau rasa berminat.. boleh Click sini - Kolam Renang UiYM Shah Alam

Nebes lak aku nak g belajor nye.. tggu la.. pasni kuak lentang segala jenis kuak la ku buat.. jejaga.. jejaga.. hehehe..

Assalammualaikum :)


2 comments:

  1. selamat belajar berenang ek..senanglah kalau dah taw segala kuak..

    ReplyDelete

Followers

Busuk!