Friday 26 April 2013

Saya mahu belajar Diving T T

Share it Please
Dah lama aku simpan hajat dihati, tapi baru sekarang nak semangat nak membuatnya.. dan bila semangat tu dah ada, tetiba ianya dihancurkan seperti dedaunan kering yang diremuk-remukkan.. uwaaaaaa...

Nak belajar Diving kena tahu berenang ke? aku tak tahu... huuuu... tgk requirement dia ni ha..



Yg underline with red colour line tu.. tapi bila aku baca yg dlm bracket tu.. owhh.. kalau pakai mask, snorkel and fins boleh kot... tulah baca tak abes lagi emo lebih.. ahaha.. 

Yg survival float tu pakai concept tenangkan minda anda, kosongkan dan anda akan terapung-apungan.. gitu jer kan.. heee...

Aku tengok course tu kat sini 'Eco-diver'

Sebenarnya dah lama aku simpan semangat nak bejalar Diving ni.. mesti seronokkan main dalam air, tengok keindahan laut, bermain dengan ikan-ikan.. terasa diriku seperti seekor mermaid.. erghh.. mermaid sangat.. kelasss..ahahaha.. 

So berbekalkan azam, bila aku dah kaya nanti aku nak g register.. hehehe.. doakan aku dapat diving licence okey.. siap ada Final exam lagi tu *lap poloh*

 Hwaiting Ul!!

Assalammualikum :)

Followers

Busuk!