Friday 19 April 2013

Harga emas turun lagi??

Share it Please
Wah tajuk.. kelassss kau jahh... Nah gambar.. Bling Bling tak biji mata?? heeee..

Kedai Emas Nazman
Harga emas turun lagi??? homaiii.. sah semua perempuan seantero Malaysia ni excited.. nak-nak hari jumaat ni semua pakat pergi kedai emas survey-survey.. Actually aku ada dengar jugak harga emas turun.. tapi aku tak amek port sgt.. Ni kawan aku cakap, dia tengah survey gelang kat Habib sebab harga emas turun lagi.. aku tanye la.. turun berapa banyak 1g? Katanya semalam 1g RM155 pastu hari ni RM130.. Homaiii.. tokojut den.. apesal tetibe harga emas jatuh sampai gitu? tak silap aku last aku beli harga emas RM198 kot.. aku rasa la.. kalau tak betul pun around that price la for 1g.. jauh kan RM 198 ke RM130 tu.. jauh tuu~~~

Since aku ni tak minat sangat emas, tak dalah hati nak beli pun.. tapi kalau beli pun apesalahnye dak.. untuk pelaburan dimasa akan datang and dimasa sengkek.. Harga emas ni bukan leh caya.. tetibe je dia naik.. ikut suke dia jugak dia nak turun.. kekadang turun overnight jer pastu naik balik.. 

So for those yang suke buat collection barang emas ni, jgn lepaskan peluang anda hokey!!Btw.. kwn aku kata kat Habib RM149 1g.. sila... sila...

Assalammualaikum...

7 comments:

  1. wow, bestnya kalau ada byk duit..boleh beli mas ajer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestkan.. tak da sape ke yang nak beli kan seutas dua.. gituu~~ hee..

      Delete
  2. haahlaaa...bling2 jugakla biji mata tgk...emas nie trend sentiasa naik tapi harga sntiasa turun naik..nie harga dah trun bolehla beli..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. terkejut bila dengar member kata gitu.. pastu gatal2 la gi google harga emas turun.. ada forum tu kata harga emas dijangka turun hingga hujung tahun 2014.. wahhhh.. *bling* *bling*

      Delete
  3. Saya Azman salah seorang dari pelanggan saudara Nazman/Nasrul yang masih belum dapat menghubungi kedai saudara walaupun telah berikhtiar menerusi pelbagai cara. Saya hanya ingin mendapat baki deposit $900 dan batu-batu delima asli milik saya kembali. Tolong hubungi saya segera di 012-3342795 supaya saya tidak mengambil tindakan undang-undang. Salam.

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum encik nazman, sy ahmad sidek, bekas pelanggan emas encik meminta encik membuat byran baki deposit sblm 15 oktober 2015, sblm sy ambil tindakan undang2. sila hubungi sy di talian 017-5283001, sy ada bukti utk semua urusniaga kita. harap maklum, TANPA ALASAN....

    ReplyDelete
  5. Hi..minat dgn pandora tak? Blh je visit my blog "jeannapandora.blogspot" or my fb page "gorgeous pandora" utk dptkan koleksi pandora pd harga yg murah dan berpatutan. Tq 😊

    ReplyDelete

Followers

Busuk!