Sunday 28 April 2013

Diving Course in Tioman Island

Share it Please
Yuhuuu.. It's me again.. aha.. yeah.. me la.. siapa lagi... tukang merapu kat sini.. heee...

Ok..ok..ok.. ni nak citer.. since I'm so excited nak amek Diving Coursekan, so ni aku ada buat survey sikit-sikit.. hajat hatinya nak ambik bulan 9 ni.. lambat lagi kau, tapi semangat dia.. nampak kan? nampak kan? hee..

Aku planning nak ambik kat Tioman jer.. sonang.. tak adalah jauh sangat nak pergi kan.. aku rasa la.. around 2 and half hour from batu pahat right? abaikan.. that one cerita later.. So for now, meh aku listkan centre yang provide Diving Course kat Tioman

Diving Course + Accomodation


Diving Course without Accomodation


Setakat ni, ini yang aku jumpa and aku berminat dengan Genting Damai Tioman sebab, first, dia provide tiket ferry pergi balik, second sebab dia provide accomodation with 3 breakfast, 3 lunch, and 2 dinner.. Third, ada BBQ!!!!!! and all for RM1350.00 single, Basic Chalet.. okey kan? bagi aku okey sangat la tu sbb aku tak payah fikir pasal tempat nak stay and makan and tiket ferry bagai.. sume dah disediakan..

Alrite.. itu saja update aku pasal cita-cita nak amek Diving Course ni.. Hopefully jangan hangat2 taik hayam jer eh ul.. Hwaiting!!

Assalammualaikum..


2 comments:

Followers

Busuk!