Sunday 28 April 2013

Nama bakal anak dia kena amek la..

Share it Please
Sesungguhnya aku sungguh bosan dan tak ada kerja.. golek..golek..golek.. paksa mata tidur pun dia tak nak tidur.. kadang-kadang hidup gaya gini pun boleh buat aku stress.. tak ada aktiviti langsung nak dibuat.. Tapi nak berjimba waktu-waktu gini tengah sosak.. sobb.. sobb.. Jadinya aku membawa diri lah kesini.. diruangan dimana hanya ada aku dan kamu.. ewahh.. kemainn..

Aku sebenarnya nak citer ni.. aku tanya eh.. ni untuk orang-orang bujang yang tak kahwin lagi la.. erm... korang dah pilih dah nama anak? erghhh.. ahahaha.. kalau tak pilih pun, pernah usha-usha link yg senaraikan nama-nama bayi dalam islam? aku pernah... hehe.. ni sebab nak cari nama untuk anak buah aku la.. Untuk nama anak sendiri pun pernah.. verangan.. ahaha.. 

Macam mana lak leh nak cerita pasal ni kan... gini, pagi tadi kwn aku bbm cakap kat aku dia sedih.. aku tanya la kenapa sedih? Dia kata, officemate dia bagi nama anak dia 'sekian', dia sedih sebab dia dah lama simpan nama 'sekian' tu untuk bakal anak dia.. kemain sedih dia.. aku gelak jer yang mampu.. sedih eh nama pilihan utk anak kena ambik ke orang? Aku suh cari nama lain tak nak.. nak nama tu gak, kunun gabungan nama ngan bakal laki dia and dia nak setiap anak perempuan dia ada nama 'sekian'.. ikut ko la sha.. 

Tu jer lah kot omong kosong aku petang-petang gini.. bosangggggggg... Tak sabar lak aku nak balik KL rabu ni.. nak main candy crush!! main pakai broadband nih buleh sakit jiwa aku..sob..sob..

Till next entry.. xoxo

Assalammualaikum

1 comment:

  1. layari http://cenderamatadarihati.blogspot.com

    hamper barangan bayi pada harga berpatutan untuk diri sendiri & dihadiahkan kpd bakal anak buah tu

    maaf tumpang iklan

    (alat senaman untuk kempiskan perut/ kurus pun ada..kembali kurus slps besalin nti)

    ReplyDelete

Followers

Busuk!