Tuesday 16 April 2013

NESTLE MILO Breakfast Movement

Share it Please

Petang-petang gini sambil minum air tebu and makan pau goreng kacang aku meng'hupdate' benda ni.. Nestle MILO Breakfast Movement!! Nak join? Meh la kita join.. Cerita dia aku tau pasal benda ni sebab member aku ajak join.. wahhh.. marathon.. marathon suka rela lak tu.. benda yang aku tak pernah buat seumur hidup.. merentas desa time sekolah dulu pun terpaksa.. itu pun curi-curi ikut short cut and then singgah umah minum air -_-''.. then kenapa aku join sekarang? buang tebiat? ahaha.. sesungguhnya tidak.. saje jelah nak try.. benda yang tak pernah buat tu, pe salahnya sekali sekala buat kan.. Plus aku nak support member aku yang dlm process menguruskan badan beliau.. Hwaiting chinguyaaaa~~~~ Sarang Heaa.. <3 <3 <3.. 
tetibeee -_-''



Lokasi: Universiti Putra Malaysia
Date: 19 May 2013
Time: 7 a.m - 1.pm

Catagory: Individual

Distance: 7km
Registration fee: RM 20

Catagory: Family

Distance: 5km
Registration fee: RM 30

Anda berminat? meh klik sini (NESTLE MILO Breakfast Movement)

That's all for now :)

Assalammualaikum..

Followers

Busuk!