Thursday 4 April 2013

Running Man ~Kyaaaaaaaaaa~

Share it Please


Sebelum aku memulakan mode serius aku mengadap power point -_-''..

Dengar cerita Running Man (RM) nak datang Malaysia April ni.. OMOoOo!! Serious??!! like.. really? Serious?! Serioussssss???!! Hoooomaaaaaiiiiii!!! *over* O.o haruslah sedemikian.. aku teringin sangat nak tengok diaorang secara dekat.. untunglah yang pernah tengokkan.. especially dapat involve dalam game diaorang.. jelesnyerrrr..

Aku start tengok cerita ni masa aku baru datang ke Batu Pahat.. Sejak tu aku jatuh chenta pandang pertama dengan RM.. Makan pun tengok RM, before tidur pun tengok RM.. nasib la tidur tak bawak mimpi huhuhu..

Ape yang best sangat RM ni? Nak tau kena tengok sendiri la.. Kalau aku cerita tak feel la kan.. Yang pasti akan gelak gaya gini ~> KahKahKahKahKah.. walaupun tak sopan sungguh gayanya kalau seorang perempuan gelak camni kan.. Ada aku kisah?? bilik aku kot.. siap tepuk2 lantai lagi tau.. hehehe.. Sila la layan.. Tapi make sure korang kena pandai terima and adapt dengan conversation diaorang.. Macam kawan aku, dia kata dia pernah try tengok RM ni, tapi dia tak paham -_-''.. guess dia lack of sense of humor.. So kalau yang nak tgk tu.. pastikan korang berjiwa kelakar.. kalau yang rasa tak tu.. practice senyum dulu depan cermin.. motifff?? kekekeke...

Jom tengok sape cast member untuk RM nih.. Letsss...

Mr Kang Gary!! Oh my.. kalau aku nak ada boyfriend, aku nak sangat sebijik macam gary ni.. Comel sangat... comel? sila jangan judge dari luaran yer.. kekeke.. mian gaely ya.. hee :) Maksud aku comelnya disini, the way dia treat Ji Hyo.. Very the genteman.. Sangat sweet.. Cara dia cakap pun comel.. every single words yang kuar dari mulut dia mesti buat aku gelak.. homai.. bunyik macam sudah jatuh cinta.. hee..
Mr Gaelyy 
Lee Kwang Soo!! The betrayer!! Paling selalu kena buli dengan Jong Kook.. Well.. memang patut pun sebab dia ni jahat sangat.. Jahat yang comel la.. Ada peluang je mesti dia akan kenakan Jong Kook.. Tapi at the end mestilah dia kena balikkan.. terimalah hukumannya.. part tu yang comel..Hee.. Mungkin sebab dia paling nakal, dia paling popular di Asian.. Tak caya tengok episode diaorang casting kat Thailand, Hong Kong, Vietnam, Macau, etc.. and because of his popularity.. dia ni digelar Prince of Asian.. kelas kauu.. untung laaa...
Gwangsoo/Girrafe/Prince of Asian/The Betrayer
Ha Dong Hoon!! Yang sorang ni la kan.. sigh.. Tak nak cerita.. tengok sendiri -_-''
Dong Hoon/Ha Ha/ Hororo
Yoo Jea Suk!! Tadaaaa!! National MC katanya.. Selalu kena sakat sebab pakai skinny jeans.. kekeke.. comel jer kan..
Jae Suk/Yooruce Will/Grasshopper 
Song Ji Hyo!! The only girl dalam RM.. Seriously jeles with her.. Bukan sebab dia di only girl dalam tu pun.. Tak da maknanye.. Yang buat aku jeles, sebab dia boleh experiences lot of things yang aku teringin sangat nak try contohnya bungee jumping dekat Macau tu.. uwaaaa... nakkkk... cehh.. kat sunway lagoon pun tak lopeh lagi -_-.. Ji Hyo.. she's really a nice and sweet girl.. Monday couple with Gealy.. Hopefully diaorg betul2 couple and kahwin hehe.. itu harapan semua fans diaorang  including me :))
Ji Hyo/ Mong Ji
Kim Jong Kook!! SPARTAAA!! The commander.. Paling digeruni dalam RM tak kira la cast member or guest yang datang bila masuk part tarik name tag.. Badan je tough tapi kuat membebel.. aku rasa first time aku tengok lelaki yang kuat membebel.. korean plak tu.. Tapi aku suka dia jugak.. especially bila dia act comel-comel gitu.. comel okey.. rasa macam nak baling botol jer.. kakaka..
Kim Joog Kook/ Kookie/Commander 
Ji Suk Jin!! The race starter.. Why? Sebab dialah orang pertama yang akan terkeluar dalam setiap game.. Dan yang selalu malang, mesti dia.. ada obsess sikit dengan Jea Suk.. sebab diaorg dah kawan lama.. lebih 20 tahun..  Jea Suk's Sunflower katanya.. kemainnn...
Ji Suk Jin/Race Starter

Konon nak cerita kejap.. Panjang ceritanya rupanya.. huhu.. Kalau diberi peluang.. aku memang teringin sangat nak main game ni.. bukan je game yang menarik.. bila tengok cerita ni, aku jadi rasa nak pergi Korea sangat.. sebab bila tengok tempat-tempat yang diaorang pergi cantik dan menarik.. makanan yang diaorang paparkan.. nampak sedap je.. part tu sahlah aku tak leh try kan.. so didorong nafsu aku yang teringin nak cuba makanan korea tu, aku sekarang tengah try nak buat resepi masakan korea.. kemainn.. nampak pengaruh RM tu canne.. nampak?? Hee..

"Don't Walk, RUN!!"
Assalammualaikum...

Followers

Busuk!