Wednesday 10 April 2013

Herbalife Opportunity Meeting

Share it Please

Jajanggggg!! ha... bukti aku g Herbalife Opportunity Meeting.. kekekeke.. tak pernah2 pergi benda camni.. Housemate aku yang ajak.. aku pun on jerla bile pikir dok umah diam-diam jer tak buat apakan.. tak buat ape la sangat kerja banyak oii.. sob.. sob.. T T..

Ape yang aku dapat lepas attend meeting ni? Urmmm.. semangat nak kuruskan badan tu tak la kan.. memang nak kena makan penampar nama dia.. kehkehkeh.. Based on testimonial yang naik kepentas tu, semua memang loose weight.. tapi.. tapi.. semua menekankan "Pengambilan secara consistent".. so korang sape yang ambik tu  and rasa-rasa tak ada perubahan, sila lah ambil secara consistent yer.. dan lagi, walaupun berat korang dah turun, but still korang kena amalkan..so aku rasa itu maksudnya pengambilan secara consistent.. Tapi bagi aku, kalau benda ni baik untuk kesihatan, why not teruskan jer.. Herbalife ni bukannya semata2 untuk turunkan berat badan, tapi dia adalah product kesihatan.. Gituuu... promote lak kan.. amacam, ada ciri-ciri leh jadik dealer tak? kekeke..

Ape yang menarik minat aku dengan Herbalife ni, side income dia kalau kita jadi dealer.. aku paham benda ni tapi tak reti nak terangkan.. Sonoknye dapat travel.. itu yang membuatkan aku jeles.. So aku macam nak consider jer jadi ahli.. kakakaka.. mampu ker? huhu.. Tapikan.. aku macam nak explore Herbalife ni.. sebab kalau betul berkesan untuk kesihatan, aku nak ambik bagi ke mak aku and abah aku.. Mak aku tu ada kencing manis, abah aku tu lagi la, dah macam2 penyakit dah ada.. Aku pulak, nampak jer kurus gitu, tapi gula aku tinggi.. dah border2 dah tu.. Dah la kuat makan kan.. *sigh*.. So, akan dipertimbangkan :))


2 comments:

  1. ramai jga kwn Asyik yg join Herbal Life ni..

    ReplyDelete
  2. benda-benda mcm ni untuk orang yang rajin jer.. mmg pulangan yang lumayan..

    ReplyDelete

Followers

Busuk!