Saturday 13 April 2013

Mee Racun, Batu Pahat

Share it Please


Jajanggg!! nampak sedap tak? nampak? nampak? sedappppppppppppppp!! *slurppp*.. hee.. 
Inilah satu-satunya mee berkuah yang aku suka sebab sesungguhnye aku tak suke makan mee berkuah.. cakap jer, mee kari, mee bandung, mee jawa.. segala jenis mee la.. tapi for this mee racun, it's an exception!! 

Cerita dia hari tu aku datang nak makan mee racun special ni tapi habis.. So kali ni aku datang, alhamdulillah ada rezeki aku.. Aku pun order la mee racun special 1.. kalau special 1 meaning dia akan bagi kambing tu 1.. tapi masa dia antar, dia kasi 2.. aku siap terjerit, 'sy mintak satu'.. tau budak nama ajib (aku siap interview lg) tu kata ape ke aku.. 'sedekah, makan jelah'.. cettt.. agaknya dia ingat lagi aku datang hari tu yang special habis, tu siap bagi extra.. untungla rezeki :)

Sape yang nak pergi, tempat ni letak kat Taman Sri Jaya.. kalau dari Parit Raja, On the way ke carefour batu pahat tu akan jumpa My MK Curtain belah kiri, U-turn kat traffic light depan then masuk simpang kiri kat My MK Curtain tu.. then jalan terus smpai la jumpa simpang ke 4 belah kanan.. simpang ni betul2 depan Family Bakery.. Masuk simpang tu then sampai la.. 

Sape yang nak try.. selamat menjamu selera.. tak rugi mencuba :)

Assalammualaikum... 


2 comments:

  1. kambing? bnda yg berkaitn dgn kamibing saia xsuka,,ahaha

    ReplyDelete
  2. Sedap laa... try la.. tak da rasa kambing pun.. *pandang tempat lain*

    ReplyDelete

Followers

Busuk!